/Files/images/линия.jpg

Всі учасники навчального процесу у Спеціалізованій школі сприймають його як двосторонній процес. Учитель відповідає за пояснення, розповідь, за мотивацію та керівництво навчальною діяльністю. Учень, у свою чергу, несе відповідальність за те, щоб вчасно зосереджувати увагу, ставити питання однокласникам, слухати їх відповіді та реагувати на своїх однокласників та вчителів, докладати зусилля до виконання нових завдань, та виконувати домашню роботу, яка дається з метою закріплення вивченого матеріалу або для ознайомлення з новими поняттями. Таким чином, учителі та учні виявляють спільну активність у процесі навчання та вчення.

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
Кiлькiсть переглядiв: 258