/Files/images/зображення_viber_2022-07-11_19-23-43-683.jpg

/Files/images/зображення_viber_2022-07-11_19-23-34-346.jpg

При запровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти ліцею №66 керуватися:

·законом України «Про освіту»;

·методичними рекомендаціями, підготовленими в рамках проєкту «Розроблення системи забезпечення якості для шкільної освіти» за підтримки проєкту «Експертна підтримка врядування та економічного розвитку»: «Внутрішня система забезпечення якості освіти: абетка для директора» (Київ, Державна служба якості освіти України, 2019 р., авт. Бобровський М.В., Горбачов С.І., Заплотинська О.О.)

·перспективним планом розвитку навчального закладу;

·освітньою програмою ліцею;

·науково-методичним проєктом «Моделювання сучасної, суспільно-свідомої особистості через перезавантаження мислення та освітнього простору.

Цілі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності:

· визначення найкращих складових освітнього середовища ліцею, а також тих, які потребують покращення;

· дослідити що в роботі педагогів потребує підтримки, а що вдосконалення;

· з’ясувати, чи справедливо заклад освіти оцінює навчальні здобутки учнів і яким чином зробити це оцінювання ще більш ефективним;

· визначення рівня управлінських процесів закладу у сприянні досягненню мети облаштування дружнього до дітей і ефективного шкільного життя та високої якості освіти

Результативна складова:

дієві вектори розвитку ліцею, розбудови якісної школи.

Визначити компоненти (вимоги) внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти, виокремивши чотири напрямки:

·система управлінської діяльності;

·освітнє середовище;

·система педагогічної діяльності;

·система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти.

Обрати основні політики та процедури вивчення якості освітньої діяльності:

·система внутрішніх і зовнішніх моніторингів якості освітньої діяльності та якості освіти (моніторинг навчальних досягнень учнів, моніторинг адаптації дітей у 1-му, 5-му класах, тощо), відповідно до плану роботи ліцею;

·самооцінювання якості освітньої діяльності та якості освіти;

·система оцінювання навчальних досягнень учнів;

·професійне зростання керівних та педагогічних працівників;

·забезпечення публічності інформації про діяльність ліцею, відповідно до ст.30 Закону України «Про освіту»;

·забезпечення академічної доброчесності діяльності педагогічних працівників і учнів;

·запобігання та протидія булінгу;

Періодичність:

самооцінювання проводити щорічно (за певними напрямками діяльності , відповідно до перспективного плану ліцею), періодично- комплексне оцінювання.

До процесу самооцінювання залучати:

динамічні робочі групи, до складу яких можуть входити педагогічні працівники, представники учнівського самоврядування, батьківської громадскості, при потребі – фахівці у сфері оцінювання якості, освітніх експертів.

Координатором результативного запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та закладу освіти наказом керівника ліцею Фещук Л. призначено заступника директора з НВР Трущак О.

Узагальнення результатів

вивчення освітньої діяльності закладу та визначення рівня її якості здійснювати за підходами до оцінювання: кількісним, описовим, комбінованим. Відповідно до напрямку самооцінювання робоча група обиратиме конструктивні підходи.

Звітування:

за результатами самооцінювання робоча група формує висновки (які є складовою щорічного звіту діяльності закладу) і визначає шляхи вдосконалення (що стануть частиною плану роботи ліцею на наступний рік). Питання ставиться на розгляд педагогічної ради.

Методи збору інформації:

вивчення документації, опитування через анкетування, індивідуальне та групове інтерв’ю, спостереження.

Критерії, індикатори оцінювання освітніх та управлінських процесів ліцею та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (додаток №1)

Кiлькiсть переглядiв: 339