Повернутися до звичайного режиму

Місія школи

Створення оптимальних умов для однакового доступу до якісної освіти, розвиток особистості кожного учня залежно від його освітніх потреб та можливостей. Орієнтація школи на динамічне зовнішнє середовище; посилення взаємодії школи та соціуму, налагодження комунікаційних, функціональних творчих зв'язків між школою та соціальними інституціями з метою забезпечення якісної освіти учнівської молоді.

Бачення

Бути колективом однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення, є лідером серед закладів освіти міста і впевнено дивиться в майбутнє.

Завдання

1. Ми пропагуємо ідею: неможливо навчити - можна лише навчитися.

2. Взаємини в системі «учитель - учень» орієнтовані на створення такої ситуації у якій учень вимушений і здатний навчатись самостійно опановуючи техніку творчого мислення.

3. Системне оновлення мети і змісту діяльності школи.

4. Опанування вчителями нових педагогічних технологій через проведення тренінгів, ділових та імітаційних ігор з використанням інтерактивних методів роботи.

5. Створення умов (фінансових, матеріальних, психолого- педагогічних) для творчої ініціативи вчителів.

6. Виховання учнів на засадах християнської моралі, духовної культури, національному патріотизмі, свідомої громадянської позиції.

7. Використання в основі виховання:

  • діалогу довір'я;
  • терпеливості та милосердя;
  • відповідальності;
  • загальних цінностей;
  • загальнолюдських цінностей

8. Випускник школи має стати успішною людиною.

Принципи управління:

1. Принцип гідності: «Ніколи не принижуйся для досягнення мети».

2. Принцип самооцінювання: «Вивчай самого себе, знай свої сильні і слабкі сторони»

3. Принцип універсальності: «Прагни бути універсалом у своїй сфері»

4. Принцип краси: «Роби все естетично».

5. Принцип подолання: «Не сумуй через поразку».

6. Принцип солідарності: «Робімо разом те, що необхідно».

7. Принцип пізнання: «Вік живи - вік учись».

8. Принцип успіху: «Гордись з найменших досягнень».

/Files/images/Презентація3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 601